توضیحات مدیرعامل سابق استقلال درباره خصوصی سازی آبی ها

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، شب گذشته جمعی از مدیران کنونی و سابق باشگاه استقلال به همراه اعضای هیأت مدیره این باشگاه در ضیافت افطاری سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین این باشگاه حضور یافتند.

توضیحات مدیرعامل سابق استقلال درباره خصوصی سازی آبی ها

در این مراسم مهدی تاج رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت مشاور، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، سعید دقیقی مسئول طرح های عمرانی و سید امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

سید کاظم اولیایی در مصاحبه با وبلاگ بلاگ پو در این رابطه گفت: این ضیافت در واقع جلسه هیأت مدیره شرکت سهامی پیشکسوتان استقلال ایرانیان بود.

مدیرعامل سابق استقلال بیان داشت: شرکت استقلال ایرانیان می کوشد تا راهکارهای مناسب و نقشه راه را برای انتقال استقلال به بخش خصوصی ارائه داده و این راستا را هموار نماید. شب گذشته نیز جلسه هیأت مدیره این شرکت بود.

وی اضافه نمود: تاکنون 113 نفر از پیشکسوتان استقلال رسماً به عضویت این شرکت در آمده اند و کمیته هیأت مدیره پیشکسوتان حالا این 113 عضو رسمی خود را می شناسد.

اولیایی اضافه نمود: یکی دیگر از تصمیماتی که شب گذشته اتخاذ شد، تشکیل شورای مرکزی تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال بود. شورای مرکزی این تیم تشکیل شد و آقایان علی جباری، جواد قراب، بهتاش فریبا، محمد نوری، گودرز حبیبی، علی نیروشک و با پیشنهاد جباری، حسن روشن اعضای این شورا شدند.

رئیس هیأت مدیره شرکت استقلال ایرانیان در ادامه بیان داشت: شب گذشته میهمانان عزیزی از فدراسیون فوتبال داشتیم و کمیته خصوصی سازی شرکت استقلال ایرانیان گزارشی مشروح و مبسوط از چگونگی و خصوصی سازی این باشگاه به مدیران ارشد فدراسیون ارائه داد و فدراسیون فوتبال را نیز در جریان نحوه خصوصی سازی قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توضیحات مدیرعامل سابق استقلال درباره خصوصی سازی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیرعامل سابق استقلال درباره خصوصی سازی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید