جام قهرمانی لیگ برتر برای استقلال است؛ سپاهان و پرسپولیس برای دومی و سومی بجنگند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت عملکرد استقلال نشان می دهد این تیم هم اکنون برترین و رکوردارترین تیم لیگ سال جاری است.

جام قهرمانی لیگ برتر برای استقلال است؛ سپاهان و پرسپولیس برای دومی و سومی بجنگند

محمد نوری در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال تا به امروز عملکرد خوبی داشته و ایرادهای گذشته رفع شده است. دفاع استقلال تمرکر کافی دارد و به بلوغ خوبی رسیده و گل نخورده است. استقلال راه گل نخوردن را به خوبی یاد گرفته و سه امتیازی که مقابل فولاد خوزستان کسب کرد از نان شب واجب تر بود.

وی ادامه داد: استقلال در جام حذفی توانست فولاد را شکست دهد و ناکامی فصل گذشته را جبران کرد . جام حذفی شرایط متفاوتی با لیگ داشت و کادر فنی عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی در آمار هم بهتر عمل کرد. اینکه ما توانستیم فاصله سه امتیاز خود را با تیم دوم جدول حفظ کنیم، به نظرم اتفاق خوبی است. بازی های هفته آینده هم سختی خودش را دارد و پیروزی ها به تیم انگیزه داده اند. به نظرم قدرت دوندگی بازیکنان هم خیلی خوب است و این نشان می دهد مربی بدنساز تیم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و این مساله به کارهای تاکتیکی تیم یاری نموده است.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر شانس کسب قهرمانی دارد، عنوان نمود: با همه احترامی که برای همه تیم ها قائل هستم، اما شانس استقلال را بیشتر از هر تیمی می دانم چون سال جاری استقلال لیاقت قهرمانی دارد و با همه توان حاضر می گردد. امیدوارم در سرانجام فصل کادوی خوبی به طرفداران بدهد و لیگ سال جاری با قهرمانی استقلال به سرانجام برسد.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازیکنان خارجی تیم استقلال عنوان نمود: ژستد در تیم جا افتاده و گل های خوبی هفته گذشته به ثمر رساند. در بازی با فولاد هم بسیار تاثیرگذار بود. یامگا بازیکن تاکتیکی است و براساس خواسته های کادر فنی عمل می نماید. در این مدت وینگر سمت چپ حریف، در بازی هایی که یامگا در سمت راست زمین حضور داشته نتوانسته عملکرد راحتی داشته باشد. امیدوارم هر چه سریع تر وریا غفوری هم به میدان بیاید چرا که حضور او در استقلال به تیم شخصیت می دهد و فشار بیشتری از سمت راست به حریف وارد کند. در این مدتی که وریا نبوده بیشتر حمله ها از سمت چپ زمین بوده است. با این حال تیم شرایط بسیار خوبی دارد؛ تیمی که در 12 بازی تنها 2 گل آن هم روی ضربات کاشته داشته معین است که شرایط قابل توجهی دارد. استقلال در جریان بازی گل نخورده و این نشان می دهد تمرکز تیمی استقلال بالا است و هر کسی طبق وظیفه خود عمل می نماید.

وی به شرایط دیگر مدعیان لیگ سال جاری اشاره نمود و گفت: سپاهان مهره های خوبی دارد ولی در ضربات آخر دچار مشکل می گردد. پرسپولیس هم پیروز عمل نموده و توانسته در این هفته ها نتایج خوبی کسب کند ولی همه این تیم ها بدانند که آن ها در جایگاه دوم و سوم قرار خواهند گرفتند و باید برای این جایگاه بجنگند. استقلال از لحاظ خط دفاعی و حمله و تعداد برد و باخت رکورددار است و باید لقب برترین تیم لیگ ایران را به آن داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جام قهرمانی لیگ برتر برای استقلال است؛ سپاهان و پرسپولیس برای دومی و سومی بجنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام قهرمانی لیگ برتر برای استقلال است؛ سپاهان و پرسپولیس برای دومی و سومی بجنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید