عایدی 200 میلیارد تومانی از محل عوارض قطع درختان صحت دارد؟ شرح مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از اخذ 200 میلیارد تومان جریمه تخریب فضای سبز در 7 ماه گذشته از سال 1401 اطلاع داد و گفت: منابع حاصل از این عایدی صرف توسعه بوستان در محلات کم برخوردار مرکز می گردد.

عایدی 200 میلیارد تومانی از محل عوارض قطع درختان صحت دارد؟ شرح مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ بلاگ پو آنلاین ،علی محمد مختاری، درباره صحت این مسئله که شهرداری تهران 200 میلیارد تومان از محل عوارض قطع درختان (کمیسیون ماده 7) عایدی کسب نموده است، اظهار کرد: این جرائم مربوط به تخریب فضای سبز به وسیله بعضی از افراد است که ارتباطی با مسئله قطع درختان ندارد.

وی با بیان اینکه قطع درخت در مرکز ممنوع است و حتی کمیسیون ماده 7 نیز نمی تواند رای به قطع درختان بدهد، اضافه کرد: این کمیسیون تنها مجوز جابه جایی درختان با شرایط مورد تأکید سازمان بوستان ها و در فصل مناسب می دهد.

مختاری ادامه داد: بعلاوه در کمیسیون ماده 7 برای درختان خشک هم جرائمی در نظر گرفته شده است و چنانچه ثابت گردد افراد به صورت عمد درختان را خشک نموده اند، از آنها جریمه اخذ می گردد و جرائم در حساب مخصوص واریز می گردد و عایدی حاصل از این محل برای توسعه فضا سبز و تملک باغات استفاده می گردد.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز در تهران بیش از سرانه در نظر گرفته شده در طرح جامع و قانون هوای پاک است، گفت: این سرانه بالای 16 مترمربع برای هر فرد است البته در بعضی از منطقه ها از جمله منطقه ها 7 ، 10، 11، 17، 8 و 12 سرانه فضای سبز کم است که کوشش می گردد این سرانه افزایش یابد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عایدی 200 میلیارد تومانی از محل عوارض قطع درختان صحت دارد؟ شرح مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی 200 میلیارد تومانی از محل عوارض قطع درختان صحت دارد؟ شرح مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید