یک روز کاری مانده و خبری از قرارداد کی روش نیست

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، در حالی که همچنان مسائل سرمربی تیم ملی حل نشده بعید نیست او بدون امضای قرارداد ایران را ترک کند.

یک روز کاری مانده و خبری از قرارداد کی روش نیست

به گزارش وبلاگ بلاگ پو ،سه شنبه تنها روز باقی مانده اداری در هفته جاری است و کارلوس کی روش به واقع بدون عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال، تهران را ترک خواهد نمود و بازگشتش به ایران با توجه به مسائل موجود در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

البته بر خلاف آنچه تصور می گردد کی روش خیلی روی مدت زمان و حتی عقد قرارداد خود حساس نیست که اگر بود، حاضر نمی شد در بازی با ازبکستان بدون قرارداد روی نیمکت تیم ملی بنشیند. در واقع تاکید او روی اجرای برنامه های آماده سازی تیم ملی در ماه های پیش رو است.در هفته های اخیر اینطور گفته شد که تیم ملی باید در جام ملت های آسیا قهرمان گردد و کی روش در نشست تازه ای که با مهدی تاج داشت خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت:وقتی مطالبه ای که از تیم ملی وجود دارد قهرمانی در جام ملت های آسیا است پس باید برنامه های آماده سازی تیم ملی به خوبی پیش رود.از جمله برپایی اردوهای تدارکاتی و هم چنین بازی های دوستانه.درغیر این صورت قدم برداشتن در مسیر قهرمانی جام ملت ها ناممکن است.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "یک روز کاری مانده و خبری از قرارداد کی روش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز کاری مانده و خبری از قرارداد کی روش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید