رد پاى پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در دفتر یک مسئول ورزشی، ما برگردیم دو طلا در المپیک کسب مى کنیم!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، پدر خوانده و جریان حامى اش در کاراته دنبال آن هستند که از نمد طلاى المپیک براى خود کلاه ببافند غافل از آنکه دستشان خیلى وقت است که براى آگاهان به امور ورزش رو شده است.

رد پاى پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در دفتر یک مسئول ورزشی، ما برگردیم دو طلا در المپیک کسب مى کنیم!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در نشستی که با نزدیکانش داشته، از ملاقاتش با یک مقام عالی ورزش ایران خبر داده است. فرد مذکور در دیدار با این مقام مسئول از وعده کسب حداقل دو طلا در المپیک گفته و تا آنجا پیش رفته که مى گوید توانسته نظر وزیر را به سوى خودش جلب کند!

تیم ملی کاراته ایران براى حضور در ششمین مرحله لیگ جهانى چهارشنبه هفته جارى راهى مسکو مى گردد. سفر ملى پوشان کاراته به مسکو در شرایطى است که به اذعان کارشناسان، تیم ملى در مراحل گذشته لیگ جهانى نتایج خوبى کسب نموده و امید مى رود بر اساس رنکینگ ورزشکاران، حداقل دو ملى پوش تیم مردان (از میان سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذرى و بهمن عسگرى) پیروز به کسب سهمیه المپیک شوند.

مسلما در چنین شرایطى حفظ روند کنونى و آرامش تیم ملى باید در دستور کار تمام اهالی کاراته قرار گیرد تا علاوه بر کسب سهمیه سوم مردان، ایران در بخش بانوان نیز به وسیله سیستم رنکینگ یا مرحله آخر رقابت هاى انتخابى در پاریس پیروز ظاهر گردد و در نهایت با حداکثر نفرات در المپیک 2020 حضور یابد.

یک جریان خاص که سال ها در کاراته جولان داده اما حالا دستشان از فدراسیون کوتاه مانده، خواستار این آرامش نیستند تا جایى که براى برهم زدن وضع موجود و بازگشت به کاراته، حتى مجبور به ارائه اطلاعات غلط به وزیر ورزش و جوانان مى شوند!

ماجرا از این قرار است که پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در نشستی که با نزدیکانش داشته از ملاقاتش با یک مقام مسئول ورزش ایران خبر داده است. او مدعى شده چندى قبل پس از هماهنگى با یکى از نزدیکان یک مسئول ورزشی، دیدارى یک ساعته با آن شخص داشته است. وی در این دیدار از وعده کسب حداقل دو طلا در المپیک گفته و تا آنجا پیش رفته که مى گوید توانسته نظرها را به سوى خودش جلب کند!

پدر خوانده با این داستان سرایى ها حتى از دوستانش خواسته براى برگشتن به فدراسیون و حضور در المپیک پیش رو آماده شوند!

ادعاى دریافت دو طلاى المپیک در شرایطى مطرح شده که افراد بیگانه با ورزش هم نمى توانند با اطمینان از کسب مدال در المپیک بگویند. این عدم اطمینان حتى درباره کشتی ورزش اول ایران هم وجود دارد تا جایی که رئیس این فدراسیون هم تاکنون قول کسب مدال طلای المپیک 2020 را نداده است.

با این تفاسیر تردیدى باقى نمى ماند که آقاى پدر خوانده و جریان حامى اش دنبال آن هستند که از نمد طلاى المپیک براى خود کلاه ببافند غافل از آنکه دستشان خیلى وقت است که براى آگاهان به امور ورزش رو شده است. جریان مذکور گویا فراموش نموده به واسطه عملکردشان در گذشته پرونده هاى باز نزد نهادهاى نظارتى دارند و راهى براى بازگشت آنها به ورزش نیست، ولو براى یک لحظه.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رد پاى پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در دفتر یک مسئول ورزشی، ما برگردیم دو طلا در المپیک کسب مى کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پاى پدر خوانده و سر دسته جریان نفاق کاراته در دفتر یک مسئول ورزشی، ما برگردیم دو طلا در المپیک کسب مى کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید