روایتی دیگر از عشق و ایثار در تدریس

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، معلم حق التدریس فومنی کلاس درس را تعطیل نکرده و تخته سیاه مدرسه را به خانه های دانش آموزان برده است.

روایتی دیگر از عشق و ایثار در تدریس

به گزارش از ، مجید علی پور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پشت ویروس منحوس کرونا این بار در شهرستان فومن، منطقه چیران به خاک مالیده شد.

او اضافه نمود: یاسر محسن زاده از جمله معلمان زحمتکشی است که در مدرسه شهید مقصودی چیران مشغول به فعالیت آموزشی است و او نگذاشته آموزش تعطیل گردد و با یک خلاقیت و نوآوری با رعایت اصول بهداشتی به خانه های دانش آموزان می رود و به صورت خصوصی به آن ها درس می دهد.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این معلم سخت کوش اعتقاد دارد هیچ عاملی نباید باعث تعطیلی آموزش گرددو هیچ دانش آموزی نباید به دلیل کمبود امکانات یا هر دلیل دیگری از تحصیل بازبماند.

مجید علی پور اضافه نمود: این معلم حق التدریس با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، ابتدا کار آموزش برای 8 دانش آموز را از راه دور و به صورت تلفنی و سپس برای اینکه مباحث درسی را بهتر آموزش دهد با رعایت اصول و مبانی بهداشتی در خانه های دانش آموزان حضور پیدا نموده تا به صورت حضوری به تک تک دانش آموزانش آموزش دهد.

او با بیان اینکه، یاسر محسن زاده معلم پایه های اول، سوم و پنجم دبستان شهید مقصودی چیران است، گفت: این معلم کوشای فومنی به دلیل کمبود زیرساخت ها، و نبود اینترنت در منطقه و اگر پیگیر آموزش دانش آموزانش نباشد، ممکن است از درس ها عقب بمانند دست به این اقدام فداکارانه زده است و این اقدام را یک وظیفه می داند و در این راه ثابت قدم هست.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان در سرانجام توضیح داد: دبستان شهید مقصودی چیران از توابع مدارس شهرستان فومن است و 25 دانش آموز در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

یاسر محسن زاده معلم حق التدریس فومنی دارای مدرک کارشناسی ارشد مترجم زبان خارجه، با 3 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش فومن مشغول به فعالیت آموزشی است.

انتهای پیغام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روایتی دیگر از عشق و ایثار در تدریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی دیگر از عشق و ایثار در تدریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید