سازمان هواپیمایی: گرانفروشی بلیت را گزارش دهید

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نمود: در صورت مشاهده هرگونه قیمت بلیت هواپیما بالاتر از سقف نرخ مندرج در نرخ نامه تازه، مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهید.

سازمان هواپیمایی: گرانفروشی بلیت را گزارش دهید

به گزارش گروه مالی وبلاگ بلاگ پو، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تاکید بر تعهد تمامی شرکت ها به کاهش نرخ های اعلام شده، اظهار داشت: از اول آذرماه میانه نرخ های ارائه شده به وسیله شرکت های هواپیمایی پایین تر از درصد کاهشی نرخ های نو بوده است و این موضوع با ملاحظه مراکز فروش از جمله دفاتر خدمات و مراکز فروش الکترونیکی دارای مجوز قابل رؤیت و اثبات است.

بعلاوه فهرست مراکز معتبر بر روی پورتال سازمان هواپیمایی کشوری موجود و نرخ های نو برای مقایسه نرخ های ارائه شده به وسیله شرکت های هواپیمایی روی سایت انجمن شرکت های هواپیمایی در دسترس همه مسافران قرار گرفته است.

از مسافران بخش های هوایی خواسته شده است ضمن خودداری از خرید بلیت از مراکز بدون مجوز و در صورت مشاهده هرگونه قیمت بلیت هواپیما بالاتر از سقف نرخی مندرج در نرخ نامه نو، می توانند مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اطلاع دهند.

لازم به ذکر است به شرکت های هواپیمایی توصیه شده است با نظارت بر مبادی ارائه بلیت های آن شرکت هرگونه فروش خارج از چارچوب آن شرکت ها به وسیله مراکز غیر معتبر را اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با هرگونه تخلف احتمالی اقدام گردد. اگرچه نظارت عالیه به وسیله سازمان هواپیمایی کشوری انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سازمان هواپیمایی: گرانفروشی بلیت را گزارش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواپیمایی: گرانفروشی بلیت را گزارش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید