وقتی سرعت رشد امید به زندگی در ایران رکورد غربی ها را می زند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب با انتشار اینفوگرافیکی به مقایسه سرعت رشد امید به زندگی در ایران با کشورهای آلمان، آمریکا و فرانسه پرداخت.

وقتی سرعت رشد امید به زندگی در ایران رکورد غربی ها را می زند

به گزارش خبرنگار ، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی ها و عنادورزی های مستکبران دنیا به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه روز در فتح قله های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت هایی شگرف در حوزه های مختلف علمی، مالی، پزشکی، فناوری، هسته ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

یکی از مسائل مهم و از نشانه های پیشرفت در هر کشوری موضوع امید به زندگی است؛ امید به زندگی شاخصی بسیار مهم در حوزه سلامت است که نشان می دهد هر عضوی از جامعه هنگام تولد به طور متوسط چند سال می تواند توقع حیات داشته باشد. به همین دلیل کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب با انتشار اینفوگرافیکی به مقایسه سرعت رشد امید به زندگی در جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آلمان، آمریکا و فرانسه پرداخت که با مشاهده این اینفوگرافی باید به انقلاب اسلامی بالید.

در ادامه این اینفوگرافی را مشاهده می کنید.

ایران اسلامی در جمع یازده کشور برتر در سرعت رشد امید به زندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وقتی سرعت رشد امید به زندگی در ایران رکورد غربی ها را می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی سرعت رشد امید به زندگی در ایران رکورد غربی ها را می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید