گرند هتل ایروان ، کوچکترین هتل 5 ستاره لوکس جهان

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هتل 5 ستاره گرند هتل ایروان در برترین موقعیت مکانی ایروان واقع شده است و فقط 500 متر از نمایشگاه ملی هنر و از تئاتر اپرا فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در ایروان دارای اسپا و استخر روباز روی پشت بام می باشد. رستوران ایتالیایی با چشم انداز ای از میدان چارلز نشوور و بعلاوه Wi-Fi رایگان از دیگر خدمات هتل می باشد.

گرند هتل ایروان ، کوچکترین هتل 5 ستاره لوکس جهان

گرند هتل ایروان به وسیله معمار معروف N. Buniatian در سال 1926 طراحی شد و در سال 1999 به وسیله شرکت ساختمانی ایتالیایی Renco SpA بازسازی و در سال 2009 به طور کامل بازسازی شد.این هتل 104 اتاق دارد و در سال 2015 به عنوان برترین هتل سال انتخاب شد.

کارکنان مهمان نواز و حرفه ای به شما در تنظیم جلسات، سخنرانی ها، رویدادهای برتر و کسب و کار در یکی از 4 اتاق همایش و یا در تالار بزرگ Oval با فضای پر شور و آرامش یاری می نمایند.

گرند هتل ایروان دارای نمای وسیع، اتاق های کلاسیک با تلویزیون هوشمند، صندوق امانات و چای و قهوه ساز می باشد.

سونا و سالن بدنسازی نیز در هتل وجود دارد. طیف وسیعی از ماساژ و زیبایی را نیز می توانید رزرو کنید.

رستوران Rossini که به عنوان برترین رستوران سال 2008-2009 انتخاب شد،غذاهای سنتی مدیترانه و غذاهای ارمنی را با برترین طعم به شما پپیشنهاد می دهد. هر زمان از شبانه روز می توانید از موسیقی زنده در باغ هتل لذت ببرید.

پارکینگ در گرند هتل ایروان در دسترس است. میز پذیرش 24 ساعته در جهت یاری به مهمانان هتل وجود دارد و سرویس شاتل می تواند تا فرودگاه بین المللی ایروان که در 10 کیلومتری هتل می باشد در خدمت شما باشد.

ساعت تحویل اتاق 14:00 و تخلیه اتاق 12:00 می باشد.

این هتل از کاربران سایت بوکینگ امتیاز 9.3 را دریافت نموده است.

سفر و جهانگردی | زندگی یعنی این

رزرو هتل

منبع: booking

منبع: تریپ

به "گرند هتل ایروان ، کوچکترین هتل 5 ستاره لوکس جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرند هتل ایروان ، کوچکترین هتل 5 ستاره لوکس جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید