راهنمای خرید برترین ماوس پدهای گیمینگ؛ گزینه های هیجان انگیز و حرفه ای

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، ماوس پد یکی از ابزارهای ضروری در حین استفاده از ماوس است. اگر شما نیز از افرادی هستید که به بازی کردن با سیستم خود علاقه مندید یا این کار را به صورت حرفه ای دنبال می کنید، ضروری است تا با برترین ماوس پدهای گیمینگ آشنا شوید. در این مطلب به معرفی 10 مورد از برترین ماوس پدهای موجود در بازار، از ساده تا حرفه ای می پردازیم.

راهنمای خرید برترین ماوس پدهای گیمینگ؛ گزینه های هیجان انگیز و حرفه ای

چگونه برترین ماوس پدهای گیمینگ را انتخاب کنیم؟

ماوس پد گیمینگ دارای تفاوت هایی با ماوس پدهای معمولی است. از جمله این تفاوت ها می توان به اهمیت جنس و ابعاد اشاره نمود. با توجه به اهمیت حرکت سریع ماوس روی ماوس پد در حین بازی، جنس سطح محصول در انتخاب آن از اهمیت بالایی برخوردار می گردد. به طور کلی ماوس پد از نظر جنس سطح در دو دسته پدهای سخت (Hard Pad) و پدهای نرم (Soft Pad) قرار می گیرد. هر دو نوع ماوس پد برای استفاده در گیمینگ مناسب هستند اما هرچه پارچه به کار رفته در سطح اصطکاک کمتری داشته باشد، برای گیمینگ مناسب تر است. حرکت ماوس در حین بازی علاوه بر رویه به ابعاد ماوس پد نیز بستگی دارد. بنابراین استفاده از ماوس پد کوچک برای گیمینگ توصیه نمی گردد. در ادامه مطلب به معرفی 10 مورد از برترین ماوس پدهای مناسب برای گیمینگ می پردازیم.

ماوس پد مخصوص بازی مدل کهکشانی مدل MOUB-610

جایگاه اول در لیست برترین ماوس پدهای گیمینگ، به ماوس پد مخصوص بازی مدل کهکشانی مدل MOUB-610 تعلق می گیرد. پارچه نرم و با کیفیت به کار رفته در این محصول آن را مناسب بازی ساخته و بافت مخصوص آن، باعث افزایش دقت ماوس شده است. محصول مذکور ابعادی برابر با 370x240x5 میلی متر و وزن 300 گرمی دارد. اگر صاحب ماوس لیزری یا اپتیکال هستید، حتما به خرید این ماوس پد برای گیمینگ به طور جدی فکر کنید زیرا که جنس سطح این محصول آنقدر با کیفیت است که حتی ماوس های ذکر شده نیز به راحتی روی آن حرکت می نمایند. این محصول مالی و ارزان را می توانید از لینک زیر به سبد خرید خود اضافه کنید.

برترین ماوس پدهای گیمینگ: ماوس پد کد 108 BBB

محصول بعدی از لیست برترین ماوس پد گیمینگ، ماوس پد مدل گیمینگ کد 108 BBB است. این محصول با داشتن تصویر زیبا و مجذوب کننده از کاراکتر بازی می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. جنس این ماوس پد از نخ پلی استر است و ماوس به روانی روی آن حرکت می نماید. این موضوع باعث می گردد تا محصول حال حاضر برای گیمینگ مناسب باشد. ابعاد این محصول 240x190x10 میلی متر است بنابراین ماوس به آزادی می تواند روی پد حرکت کند و برای انجام حرکات سریع با مشکل روبرو نخواهید شد. شما می توانید 108 BBB را که از جمله برترین ماوس پدهای گیمینگ ارزان قیمت محسوب می گردد به وسیله لینک زیر بخرید.

ماوس پد مخصوص بازی اینترنت بار مدل REPAD

بیایید به سراغ یکی دیگر از برترین ماوس پدهای گیمینگ برویم، ماوس پد مخصوص بازی اینترنت بار مدل REPAD یکی دیگر از محصولات مناسب برای گیمینگ است. این ماوس پد تنها 65 گرم وزن دارد. شکل ظاهری چشم نواز آن به میز کار شما ظاهر شیکی می دهد. ماوس می تواند به راحتی و روان روی موس بد حرکت کند که این موضوع در حین انتخاب و خرید برترین ماوس پد های گیمینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. دقت کنید این ماوس پد دارای یک رویه چسبی نیز هست، بنابراین بهتر است در معرض گرمای زیاد قرار نگیرد تا این چسب باز نگردد. بخش لبه محصول دوخته شده تا طول عمر آن افزایش یابد. این ماوس پد نازک ابعادی برابر با 7 × 210 × 250 میلی متر دارد و از این رو هنگام بازی دچار مشکل نخواهید شد.

ماوس پد مخصوص بازی طرح Rainbow six مدل 11166

بسیاری از افرادی که به بازی کردن علاقه مند هستند، دوست دارند تا یک ماوس پد با ظاهر مربوط به بازی داشته باشند. ماوس پد مخصوص بازی طرح Rainbow six مدل 11166 اینجاست تا به این احتیاج پاسخ دهد. تصویر Rainbow six روی ماوس پد شما می تواند فضا را به صورت حرفه ای و مجذوب کننده تغییر دهد. از دیگر ویژگی های این ماوس پد می تواند به ابعاد بزرگ آن اشاره نمود. ابعاد این محصول به 2 × 340 × 700 میلی متر می رسد که برای بازی بسیار مناسبی است. در نهایت جنس این محصول از ترکیب پارچه و پلاستیک است که این موضوع باعث می گردد علاوه بر آن که ماوس به راحتی روی سطح حرکت کند، هیچ نوع کندی نیز در حرکت ایجاد نگردد و عکس العمل سریع تری داشته باشید.

ماوس پد مخصوص بازی مدل Champions Trapezoid

یکی دیگر از برترین پد ماوس های گیمینگ موجود در بازار، ماوس پد مخصوص بازی مدل Champions Trapezoid ساخته شرکت ایسوس است. استفاده از الیاف ابریشمی لیکرا در این محصول، باعث شده تا در حین انجام بازی های کامپیوتری احساس خوب و خوشایندی برای شما ایجاد گردد. این محصول 500 گرمی با ابعاد 3 × 330 × 730 میلی متر روانه بازار شده و قابلیت های جالبی دارد.

  • 7

دور دوزی در لبه ها، پارچه با جنس مرغوب که دارای الیاف ضد حساسیت است و در نهایت ابعاد مناسب که حرکت ماوس را راحت می نماید بخشی از ویژگی های این محصول هستند. در واقع استفاده از این ماوس برای شما سرعت، دقت و حرکت در لحظه حین بازی را به ارمغان می آورد. طرح به کار رفته روی این محصول نیز بر مجذوب کنندهیت محیط می افزاید و زیبایی زیادی به محیط و میز گیمینگ شما می دهد.

برترین ماوس پدهای گیمینگ: ماوس پد سنس مدل RGB 25×35

اگر در پی خرید یک ماوس پد خاص هستید، باید به سراغ ماوس پد مخصوص بازی سنس مدل RGB 25×35 بروید. یکی از برترین ماوس پدهای گیمینگ حال حاضر که امکان خرید آن از سایت وبلاگ بلاگ پو نیز وجود دارد. این محصول زیبا از جنس پلاستیک است که با داشتن 340 گرم وزن و ابعاد 3 × 265 × 358 میلی متر به عنوان یک ماوس پد مجذوب کننده شناخته می گردد. حرکت ماوس روی این محصول به راحتی صورت می گیرد و وجود نورهای RGB در آن نیز باعث مجذوب کنندهیت بیشتر آن در حین کار شده است. RGB 25×35 به وسیله USB به سیستم وصل می گردد و سیم اتصال آن جنس خوبی دارد که در برابر کشیده شدن و پارگی از خود مقاومت زیادی نشان می دهد. سطح این محصول نیز ضد عرق است و تجربه خوبی در حین کار کردن برای شما ایجاد می نماید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول، قابلیت سنسور لمسی است که برای تنظیم حالت های رنگی به کار می رود. شما می توانید این محصول را به وسیله لینک زیر از سایت وبلاگ بلاگ پو تهیه کنید.

ماوس پد مخصوص بازی مدل RGB 80×30

یکی دیگر از برترین ماوس پدهای مناسب برای گیم، ماوس پد مخصوص بازی مدل RGB 80×30 است. اگر در پی ایجاد فضای حرفه ای در محیط کار خود هستید، این ماوس پد می تواند در بین انتخاب های شما قرار گیرد. این محصول با داشتن نورهای RGB و نوار LED می تواند محیط کار شما را زیبا سازد. پارچه مشبک به کار رفته در این محصول، ضد حساسیت، ضد تعریق و با کیفیت بالا است که می تواند حس بهتری به شما در حین بازی بدهد. در نهایت موضوع مورد آنالیز دیگر، ابعاد 7 × 300 × 800 میلی متری آن است که شما می توانید ماوس را به راحتی روی آن حرکت دهید.

ماوس پد گیمینگ ایفورتک مدل B-080

ماوس پد گیمینگ ایفورتک مدل B-080 از برترین موس پدهای گیمینگ حال حاضر بازار است. ظاهر زیبای این محصول در کنار کیفیت بالا چاپ آن و بعلاوه ترکیب رنگ فوق العاده قرمز و مشکی به کار رفته نمای فوق العاده زیبایی پدید آورده است. این محصول 320 گرمی که ابعاد 4 × 350 × 430 میلی متری دارد، علاوه بر زیبایی قابل شست و شو و ضد آب نیز هست و به این ترتیب می تواند به عنوان یکی از گزینه های خرید برای بسیاری از افراد محسوب گردد.

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Gigantus V2 Large

برای افرادی که در پی برترین موس پد برای گیم هستند، یک پیشنهاد مجذوب کننده داریم. ماوس پد گیمینگ مدل Gigantus V2 Large که محصولی از شرکت ریزر است. این محصول جنس لاستیکی با روکش پارچه ای دارد که نرمی و حرکت روان ماوس را تضمین می نماید. یکی دیگر از ویژگی هی قابل توجه این محصول، قابلیت ردیابی دقیق حرکات ماوس است که باعث حفظ و کنترل تعادل ماوس در حین اجرای بازی های مختلف می گردد. این محصول با داشتن ابعاد 450x 400 x 3 میلی متر و وزن 336 گرم توانسته نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Extended Chroma

نوبت به آخرین مورد از لیست برترین ماوس پدهای گیمینگ رسیده است. ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Extended Chroma که شاید گل سرسبد ماوس پدهای حال حاضر موجود در فروشگاه وبلاگ بلاگ پو باشد. این محصول که قیمت نسبتا بالایی نیز دارد، به وسیله شرکت ریزر پشتیبانی می گردد و ویژگی های قابل توجهی دارد. یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های این ماوس قابلیت شخصی سازی آن است که به شما یاری می نماید تا نورهای به کار رفته را به گونه ای که خودتان می پسندید، تغییر دهید. اما بیایید به آنالیز روان بودن ماوس و جنس این ماوس پد بپردازیم. جنس پارچه به کار رفته در این محصول ترکیبی از پلاستیک و پارچه به صورت میکرو بافت است که کنترل و سرعت ماوس را افزایش می دهد. این پد دارای سنسور حساسیت است و به این ترتیب به شما یاری می نماید تا در کسری از ثانیه ماوس را حرکت داده و حرکات را ردیابی کنید. فرقی ندارد از چه ماوسی استفاده می کنید یا در حال اجرا کدام بازی هستید، Goliathus Extended Chroma قطعا می تواند به شما حس فوق العاده ای بدهد.

راهنمای خرید برترین ماوس پدهای گیمینگ؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 10 مورد از برترین ماوس پدهای گیمینگ موجود در فروشگاه وبلاگ بلاگ پو پرداختیم. کوشش کردیم تا در این مقاله ماوس پدهای مناسب با قیمت های متنوع را قرار دهیم تا شما با توجه به بودجه مد نظر بتوانید برترین گزینه را انتخاب کنید. حال از شما خواهشمندیم تجریبات خود در استفاده از این محصولات را به وسیله کامنت با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

منبع: وبلاگ بلاگ پو

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین ماوس پدهای گیمینگ؛ گزینه های هیجان انگیز و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ماوس پدهای گیمینگ؛ گزینه های هیجان انگیز و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید