سال آینده سه توریست به فضا می رود

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، شرکت اسپیس ایکس در نظر دارد تا در سال آینده، سه توریست را به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد.

سال آینده سه توریست به فضا می رود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ بلاگ پو به نقل از شینهوا، شرکت اسپیس ایکس در نظر دارد تا در سال آینده، سه توریست را به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد. این سفر، بخشی از همکاری اسپیس ایکس با استارت آپ آمریکایی آکسیوم اسپیس (AxiomSpace) است.

این سفر توسط کپسول کرو دراگون صورت خواهد گرفت؛ شرکت خصوصی آمریکایی توریستان فضایی را به همراه یک فرمانده آموزش دیده حرفه ای در نیمه دوم سال 2021 به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) می فرستد.

SpaceX روز پنجشنبه با استارت آپ Axiom Space قرارداد بست تا نخستین مأموریت شخصی و کاملاً خصوصی خود را به ایستگاه فضایی بین المللی امکان پذیر کند.

به گزارش Axiom Space، این سفر به خدمه این امکان را می دهد که 8 روز در فضا زندگی کنند و تجربه زندگی در یک محیط متفاوت را به دست آورند.

به گزارش نیویورک تایمز، بلیط ها ممکن است حدود 55 میلیون دلار آمریکا هزینه داشته باشد و یک صندلی هم اکنون رزرو شده است.

Space Adventures قبلاً با استفاده از کپسول های فضایی سایوز روسی، هشت سفر مداری به ایستگاه فضایی بین المللی را برای هفت مشتری ثروتمند ترتیب داده بود.

مایکل سافردینی، مدیرعامل آکسیوم در بیانیه ای گفت: این پرواز تاریخ ساز، گامی برای پیشروی در دستیابی به فضا محسوب می شود.

کرو دراگون هنوز سفر سرنشین دار خود را انجام نداده و قرار است در ماه می سال جاری میلادی، نخستین پرواز سرنشین دار این کپسول فضایی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "سال آینده سه توریست به فضا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال آینده سه توریست به فضا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید