فیلم های در حال اکران که بزودی در شبکه خانگی منتشر می شوند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، موج دوم کرونا بسیار همه گیر شده است و خیلی از کسب و کار های کشور به صورت موقت تعطیل شده اند، سینما جمهوری اسلامی ایران هم یکی از این کسب و کار ها می باشد که کارگردان و تهیه کنندکان فیلم های سینمایی را مجبور نموده است که فیلم های خود را به صورت اکران آنلاین به نمایش بگذارند.

فیلم های در حال اکران که بزودی در شبکه خانگی منتشر می شوند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بلاگ پو، همان طور که میدانید امروزه موج دوم کرونا بسیار همه گیر شده است و خیلی از کسب و کار های کشور به صورت موقت تعطیل شده اند، سینما جمهوری اسلامی ایران هم یکی از این کسب و کار ها می باشد که کارگردان و تهیه نمایندکان فیلم های سینمایی را مجبور نموده است که فیلم های خود را به صورت اکران آنلاین به نمایش بگذارند

هرچند که اکران آنلاین هم فوایدی دارد و هم مضراتی که خیلی ها معتقد هستند بدی اکران آنلاین این میباشد که فضای سینما خیلی فضای جذاب تری هستش اما با این وجود سلامتی انسان ها از هر چیزی هم تر می باشد. امروزه قصد داریم تعدادی از فیلم های پر طرافدار که بزودی به نمایش خانگی می پیوندن رو معرفی کنیم همچنین توجه داشته باشید که

تمامی فیلم های معرفی شده رو می توانید در سایت پلی استپ دانلود فیلم به صورت قانونی پس از انتشار تماشا و دانلود کنید.

اولین فیلمی که خیلی هوادار زیادی رو هم داره فیلم سینمایی خوب بد جلف 2 سری ارتش میباشد که اولین نسخه این فیلم خیلی کمدی بودش و نظر تماشاگر ها رو به خودش جلب کرد داستان نسخه اول این فیلم از همان پژمان جمشیدی و سام درخشانی آغاز میگردد که این دو نفر توسط مانی حقیقی انتخاب میشوند که یک فیلم سینمایی اکشن رو بازی نمایند و

مجبور میشوند برای یاد گیری با یک مامور پلیس به ماموریت مخفی بروند که پس از کلی تحقیق ماجرا های خیلی خنده داری پیش می آید البته خیلی نقد ها شده است که یکی از نقد های پر بازدید فضای اینترنت راجبه این فیلم جدید به توضیح زیر است :

خوب بد جلف 2 : ارتش سری نام فصل دوم از جاه طلبی پیمان قاسم خانی در سینما است . البته که دوستان خواننده بعضا مرا به تقلید از دیگر نقد ها و نداشتن اطلاع کافی برای اظهار نظر متهم می نمایند اما این روزها که تنها مسئله ای که جامعه از ورود به آن پرهیز می نماید حوزه نقد و ساخت یک اثر هنری است ، این اتهام بر من وارد است چرا که اگر در خصوص فیلم بدی مانند : آنها عنوان خودشیفتگی زنانه را مطرح نموده ام صرفا به خاطر ژست فیلم ساز از لذت پشت دوربین بودن است و نه هر تفکر دیگر .

با عرض نظر از این که گاهی این ناله های جزئی از دوستانِ سفارشی آقایان به اصطلاح فیلم ساز ذهن مرا درگیر چرایی هایی غیر از هنر می نماید باید به این نکته اشاره نمود که این درگیری های ذهنیِ غیرِ هنری وارد سینمای ایران نیز شده است . خوب بد جلف 2 : ارتش سری نمونه بسیار مبرهن این موضوع است چرا که یقینا مفهوم را درگیر فرمی تقلید کارانه و سطحی از کارگردانی مانند تارانتینو نموده که ابدا جایی در سینمای ایران ندارد . ویژگی پت و مت گونه و تا حدودی کمیک زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی اجازه طرح مسائل دیگر را از داستان می گیرد و مفهوم مدام در رفتارهای ناقض این دو شخصیت تماما بیرون از داستان می گردد . پیمان قاسم خانی سعی دارد لورل و هاردی در سینمای ایران خلق کند غافل از اینکه در این اثر واکنش دیگر کاراکتر ها به کنش های این دو شخصیت جذاب تر شده است . همانطوری که فیلمی مانند زیر نظر تماما با استخراج مفهوم تصویر غیر سینمایی خود خداحافظی نموده است و خود را به در و دیوار زده تا مخاطب را قلقلک دهد فیلم پیمان قاسم خانی که البته فیلم نامه و سینما را خوب می شناسد نیز در این دسته قرار می گیرد . اگرچه برای فرار از این واقعه خرده پیرنگی سیاسی وارد آن نموده و پای کیک زرد را به داستان خود کشیده است تا بتواند قسمت بعدی را نیز بسازد اما یک مخاطب با تجربه و جدی سینما با چنین سوژه های ابتری گول نمی خورد و در رقابت دو شیطان عظیم : سینما و آمریکا پیروزمندانه بیرون می آید .

*دست به دامن انتقاد

همیشه این پرسش کلیشه ای را داشته ام که اگر فیلم سازی مانند سعید ملکان به داوری و یا کل جشنواره ای مانند فیلم فجر اعتراض دارد چرا اثر خود را برای شرکت در بخش سودای سیمرغ ارسال می نماید ؟ چرا پیمان قاسم خانی که در گوشه ای از فیلم خود به سفارشی بودن برخی از فیلم های جشنواره و چگونگی راهیابی آنان اعتراض دارد از شرکت در آن پرهیز نمی نماید و حداقل مانند آثار سطحی و لوس : مطرب ، زیر نظر ، هزارپا و ... به اندیشه خود احترام نمی گذارد . متاسفانه انتقاد در جامعه مانند پلکانی برای ترقی افراد از نظر اجتماعی و مالی شده است . تا چندی پیش منتقدی مانند فراستی حداقل این زحمت را به خود می داد که برای مخالف یا موافقت با اثری ساعت ها در رسانه ملی بحث کند اما این روزها می بینیم با کلمه ای مانند فاجعه برای خون شد کیمیایی و بهترین فیلم جشنواره برای روز صفر ملکان از جواب دادن به سوالات خسته شده است . بنابر این در اثری مانند خوب بد جلف 2 : ارتش سری نمی توان مقیاس هنری را اندازه گرفت تنها باید در سالنها نشست و به صدای قهقهه تماشاچیان گوش کرد و ستاره داد . به نظر من باید این گونه فیلم ها صنف دیگری در سازمان سینمایی برای خود تشکیل دهند به نام صنف خنده دارها ، برای خود جشنواره بگیرند و به بهترین جازه بدهند .

*آینده مخوف

هنگامی که فیلم نامه نویسی مانند قاسم خانی که ثابت نموده احتیاج به یک مدیری دارد تا اندک مفهوم دراماتیک از آثارش خارج گردد با چنین تصویری که اتفاقا لبخند هایی با فواصل مناسب خلق نموده در سینما حاضر می گردد نمی توان از دیروز سینمای ایران امید ساخت آینده برای آن داشت و تنها باید دست به دامن فیلم سازان جوانی مانند محمد کارت شد.

دومین فیلم زن ها فرشته اند 2 میباشد که این فیلم هم نسخه اولش در زمان خودش فیلمی پر بازدی بود و امید واریم نسخه دومش هم مانند سری اول برای بینندگان سینما جذاب و دیدنی باشد. این فیلم زیبا رو پس از انتشار میتوانید در سایت پلی استپ دانلود فیلم ترسناک دانلود و تماشا کنید. همچنین گفتنی است که در خصوص این فیلم هم نقد های تندی شده است که یکی از نقد های تند این فیلم به توضیح زیر است

کیفیت ساخت زن ها فرشته اند 2 حتی برای اتوبوس های بین شهری و سوپرمارکت ها هم مناسب نیست!

فیلمنامه ای در زن ها فرشته اند 2 وجود ندارد. در اینجا کارگردان به بازیگرانش گفته هر شیرین کاری که بلد هستند را به نمایش بگذارند تا فیلم ساخته گردد!

میزان لودگی در فیلم به حدی است که کلیپ های اینستاگرامی پیش آن زانو می زنند!

نگاه فیلم به مقوله زن و مرد، از نگاه های ابتدای دهه هشتاد هم سخیف تر است! مردانی که هوس ثمره زندگی شان است و زنانی که در نهایت می خندند و قائله ختم می گردد!

زن ها فرشته اند 2 در بخش های فنی هم مشکلاتی دارد. افکت های عجیب و غریبی که در طول فیلم استفاده می گردد، از لحاظ بالانس بودن صدا مشکل دارند و محل قرار دریافت دوربین نیز در اشتباه ترین نقطه ممکن قرار گرفته است. زمانی که فردی در حال فرار است، زاویه لو انگل تداعی گر چیست؟ عظمت فرد فراری؟

لتیان سومین فیلمی هست که پیشنهاد میشه از دستش ندید البته اگه اهل دیدن این فیلم به صورت آنلاین نیستید میتوانید با کمی صبر از سایت پلی استپ دانلود سریال قورباغه این فیلم دیدنی رو تماشا کنید. داستان این فیلم ازین قرار است که یک گروهی به سمت لتیان میروند که بکی از دوستان این گروه متوجه میگردد نامزدش قبلا همسر یکی از دوستان این جمع بوده و خیلی ناراحت میگردد در کل داستان جالبی این فیلم دارد.

لتیان از آن دست فیلم هایی است که احتمالا بسیاری از تماشاگران را به یاد لحظات خاصی از سفرهای محبت آمیز شان می اندازد، جایی که بحث های خاله زنکی بالا می گیرند و آدم ها با هیجانی مضاعف به داستان هایی از گذشته آدم ها و روابطشان با یکدیگر گوش می دهند و خوش می گذرانند.

اگر در یک بعد ازظهر کسل نماینده با یک همچین دیدی به سراغ تماشای لتیان بروید؛ که قرار است یک خاله زنکی خیلی ویژه و عظیم را ببینید با فیلم پربازیگر و پرآب و تاب لتیان خوش خواهید گذراند و از سرانجام بندی فیلم و عمل نهایی قهرمان مرد سورپرایز خواهید شد. اما بیش از این منتظر جدیت و یا یک فیلم خاص نباشید.

لتیان بر خلاف ادعاهای زیادی که می خواهد به واسطه آن ها یک فیلم روشنفکرانه با ساختاری منتج شده از سینمای اروپا به نظر بیاید و با جدیت گول زننده ظاهر بصری و فرم اش، شبیه به همان قهرمان زن عبوس اش سلما می ماند که همه مدت خود واقعی اش را از نظرها پنهان نموده. قهرمانی که بدون اینکه کوچکترین سویه پیچیده یا تناقض ذهنی و روانی داشته باشد تنها از مواجهه با مردهای زندگی اش فرار می نماید و در دستشویی ثروتمندانه ویلایی در لواسانات پناهنده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فیلم های در حال اکران که بزودی در شبکه خانگی منتشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های در حال اکران که بزودی در شبکه خانگی منتشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید