مرگ 93 تن در حوادث جوی، جست و جو برای یافتن 6 مفقودی سیل

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین تعداد جانباختگان حوادث ناشی از مداخلات جوی در کشور را 93 تن خاطرنشان کرد.

مرگ 93 تن در حوادث جوی، جست و جو برای یافتن 6 مفقودی سیل

مرتضی مرادی پور گفت: از ابتدای مرداد تا به امروز شاهد وقوع حوادث ناشی از مداخلات جوی در 25 استان کشور بودیم که به همین دلیل نیز امدادگران عملیات های مختلفی را در منطقه ها متاثر از سیل در این استان ها انجام دادند.

وی با بیان اینکه در مجموع به 84 هزار و 517 نفر امدادرسانی شده است، گفت: 12 هزار و 521 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند و سه هزار و 569 نفر نیز به منطقه ها امن منتقل شدند. تا ظهر امروز شمار جانباختگان ناشی از حوادث مرتبط با مداخلات جوی اعم از سیل، صاعقه و ... مجموعا 93 نفر گزارش شده که اجساد این افراد به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره تعداد مفقودشدگان سیل نیز گفت: در حال حاضر 6 نفر در پی این سیل در پنج استان کشور مفقود هستند که جست و جو برای یافتن آن ها ادامه دارد. یک نفر در شهرستان پردیس استان تهران، یک نفر در استان خوزستان، یک نفر در استان چهارمحال و بختیاری، یک نفر در استان لرستان و دو نفر در استان مازندران همچنان مفقودند.

وی با بیان اینکه با دستور ریاست جمعیت هلال احمر عملیات کلی هلال احمر در منطقه ها سیل زده به خاتمه رسیده است، گفت: البته جست و جو برای یافتن این 6 نفر ادامه دارد و علاوه بر آن با توجه به اینکه وظیفه جمعیت هلال احمر کاهش آلام بشری است امدادگران و تیم های مختلف هلال احمر در کنار دیگر دستگاه ها در منطقه ها متاثر از سیل حضور دارند.

وبلاگ بلاگ پو اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرگ 93 تن در حوادث جوی، جست و جو برای یافتن 6 مفقودی سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 93 تن در حوادث جوی، جست و جو برای یافتن 6 مفقودی سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید