معاون روابط کار در لرستان اطلاع داد: منابع اقتصادی واحدهای شهرک دام چگنی تامین می گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی گفت: تا سرانجام سال منابع مورد احتیاج این شهرک جهت افزایش و بهره برداری از ظرفیت کامل تامین می گردد .

معاون روابط کار در لرستان اطلاع داد: منابع اقتصادی واحدهای شهرک دام چگنی تامین می گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حاتم شاکرمی در سفر یک روزه خود به استان لرستان به اتفاق اصغر نورالله زده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی اظهارکرد: مقرر شده از محل منابع صندوق کار آفرینی امید تا انتها سال منابع مورد احتیاج این شهرک برای افزایش و بهره برداری از ظرفیت کامل تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرک دام شهرستان چگنی با ظرفیت 30 درصد فعال است که با حمایت صندوق کارآفرینی امید ظرفیت آن را کامل خواهیم کرد.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان نمود: 35 درصد از واحدهای شهرک دام مشکل سرمایه در گردش و 16 واحد مشکل سرمایه ثابت دارند که در مجموع 50 واحد در این شهرک با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهند شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.

شاکرمی اعلام نمود: شهرک دام از جهت خدمات فنی مسئله ای ندارد و خوشبختانه این شهرک در موقعیت زمانی خوبی قرار گرفته است و فاصله کمی با شهرستان های اطراف و کارخانه شیر دارد که برای ارائه خدمات و رساندن محصولات این شهرک به کارخانه های لبنی کمترین زمان ممکن طی خواهد شد.

افتتاح کارخانه فراوری سرکه افرا در خرم آباد

همچنین با حضور مدیران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،کارخانه فراوری سرکه افرا با سرمایه گذاری طرح 5 میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغال زایی 8 نفر و 10 نفر اشتغال زایی غیر مستقیم افتتاح شد که یک میلیارد تومان این مبلغ از اعتبارات اشتغال روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان پرداخت شده است.

این کارخانه روزانه 10 هزار لیتر فراوری دارد، سرکه سفید و رنگی فراوری می نماید و مواد اولیه را از کارخانه الکل سازی شهرستان خرم آباد تهیه و محصولات خود را با 30 درصد برند شرکت افرا و 70 درصد فروش به صورت خام در شهر های شیراز ،رشت، تهران و اصفهان عرضه می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "معاون روابط کار در لرستان اطلاع داد: منابع اقتصادی واحدهای شهرک دام چگنی تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون روابط کار در لرستان اطلاع داد: منابع اقتصادی واحدهای شهرک دام چگنی تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید