ورزش بانوان با برنامه ریزی و نگاه ویژه خودکفا و مستقل می شود

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سید حمید سجادی صبح سه شنبه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان های جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این منطقه از سوابق خوب و اصیل ورزشی و باشگاه های ارزشمند بهره مند است گفت: به همین دلیل مصمم شدیم که در این منطقه حضور پیدا کنیم و از نزدیک موارد و مسائل ورزشی شهرستان های ورامین و پیشوا و قرچک را بررسی کنیم.

ورزش بانوان با برنامه ریزی و نگاه ویژه خودکفا و مستقل می شود

سجادی با اشاره به اینکه ورزش می تواند اوقات فراغت مناسبی برای نوجوانان و جوانان به ویژه بانوان ایجاد کند گفت: در برنامه های ورزشی نگاه ویژه ای به ورزش بانوان در دستور کار واقع شده است و از همین رو باید تمهیداتی اندیشید که با تقویت ورزش بانوان، این حوزه خودکفا و مستقل شود.

وزیر ورزش و جوانان از بهره برداری از ورزشگاه ولی عصر (عج) شهرستان قرچک برای سال 1401 خبر داد و نام داشت: برای تکمیل این پروژه از طریق منابع اعتباراتی اختصاص یافته که انشاالله بتوانیم این پروژه را برا ی استفاده مردم به بهره برداری برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت در تأمین منابع طرح ها با محدودیت بودجه روبرو است، گفت: درصدد هستیم بخشی از منابع مالی طرح ها را از محل اعتبارات بخش خصوصی و خیران ورزشی تأمین کنیم تا این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

گفتنی است که وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم والیبال شهرداری ورامین در سالن شهید گلعباسی دیدن کرد و با ورزشکاران به گفت و گو پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ورزش بانوان با برنامه ریزی و نگاه ویژه خودکفا و مستقل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش بانوان با برنامه ریزی و نگاه ویژه خودکفا و مستقل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید