یاری 1.7 میلیارد ریالی خیّران سردشتی برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: خیّران حوزه سلامت این شهرستان یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای مقابله با بیماری کرونا به این شبکه یاری کردند.

یاری 1.7 میلیارد ریالی خیّران سردشتی برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ بلاگ پو آنلاین، روژان قادری دوشنبه 26 اسفند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: مبلغ تعهد شده توسط خیران این شهرستان برای تهیه اقلام بهداشتی و مورداحتیاج بخش ایزوله و کادر بیمارستان و تهیه لباس های حفاظتی هزینه می گردد.

وی ادامه داد: هم اکنون اقلام بهداشتی کادر درمانی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی نماینده، دستکش، لباس و سایر موارد مورد احتیاج در بیمارستان موجود است اما به دلیل اینکه این اقلام مصرف زیادی دارد، در آینده نزدیک این کمبود احساس خواهد شد.

قادری با اشاره به این که یاری های مردمی و خیران همچنان ادامه دارد، گفت: موقعیت کنونی بهترین فرصت برای یاری به کادر درمان بیمارستانی است تا بتوانند با آمادگی کامل در راستای مقابله با این بیماری اقدام نمایند.

وی در مورد آخرین شرایط بیماران کرونا در سردشت اظهار داشت: تا به امروز پنج مورد مثبت ویروس کرونا در این شهرستان تایید شده که هم اکنون چهار نفر آنان در بخش ایزوله بیمارستان تحت مراقبت ویژه هستند و حال عمومی آنان نیز مطلوب است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: روز گذشته یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا هم با کوشش شبانه روزی کادر درمانی این شهرستان ضمن بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

وی اعلام کرد: مشارکت مردم می تواند نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از این بیماری داشته باشد از این رو انتظار داریم شهروندان در صورت احتیاج جدی و ضروری از منازل خود خارج شوند.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان غربی 224 نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 12 نفر تا به امروز فوت نموده اند که این آمار نشان دهنده ورود استان به شرایط قرمز در مورد این بیماری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "یاری 1.7 میلیارد ریالی خیّران سردشتی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 1.7 میلیارد ریالی خیّران سردشتی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید