گوشی رول شونده اوپو فردا به نمایش گذاشته می گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، شرکت اوپو هر ساله یک رویداد برای نمایش تکنولوژی های جدید خود برگزار می نماید. این شرکت چند روز قبل اعلام نمود که فردا (27 آبان) از یک عینک واقعیت افزوده رونمایی خواهد نمود و حالا اوپو یک پوستر برای گوشی رول شونده منتشر نموده است.

گوشی رول شونده اوپو فردا به نمایش گذاشته می گردد

این کمپانی در شبکه اجتماعی Weibo و توییتر پستی منتشر نموده که در بخشی از آن آمده: نمایشگر عظیم؟ نمایشگر کوچک؟ نمایشگر بی نهایت؟ در آینده، گوشی هوشمند شما احتمالا می تواند به راحتی جمع گردد. همچنین در این پوستر شاهد نمایشگر خمیده ای هستیم که با توجه به لبه فوقانی، تا حدی کشیده شده است. در این پوستر عبارت شروع عصر جدید نمایشگر توجه را جلب می نماید.

اوپو اطلاعات دیگری را مطرح ننموده ولی با توجه به پوستر منتشر شده، با یک کانسپت فون یا اصطلاحا گوشی مفهومی روبرو هستیم که این نوع گوشی ها قرار است توانایی های فنی شرکت ها را به رخ رقبا بکشند. شرکت TCL هم ماه ها قبل از ماکت مربوط به گوشی رول شونده رونمایی کرد و گفته می گردد ال جی هم به زودی یک گوشی رول شونده را معرفی می نماید. اما آیا اوپو می تواند زودتر از ال جی چنین محصولی را راهی بازار کند؟ در این زمینه هنوز با قاطعیت نمی توانیم اظهارنظر کنیم.

امیدواریم اوپو مانند TCL از ماکت رونمایی نکند و یک گوشی رول شونده حقیقی به نمایش گذاشته گردد تا ببینیم این شرکت برای این قابلیت از چه مکانیسمی استفاده نموده است. با توجه به اینکه به تازگی در رابطه با کوشش سامسونگ برای ورود به حوزه گوشی های رول شونده هم خبرهایی منتشر شده، به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی چندین گوشی مبتنی بر این قابلیت خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی رول شونده اوپو فردا به نمایش گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی رول شونده اوپو فردا به نمایش گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید