بهداشت دهان و دندان

برطرف بوی سیر از دهان با 5 راه حل ساده ، برای از بین بردن بوی سیر در خانه چه کنیم

سیر یکی از خوراکی های محبوب است که کاربردهای زیادی در آشپزی دارد، اما یک بدی بزرگ آن بو گرفتن دهان است. در ادامه چند راه چاره ساده برای از بین بردن بوی سیر از دهان به شما یاد خواهیم داد.

26 فروردین 1402

آیا خرس ها مثل خرس باغ وحش اصفهان، انسان ها را می کشند؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت یکی از نگهبانان باغ وحش صفه اصفهان در اثر حمله خرس اطلاع داد

4 فروردین 1402

7 اشتباه رایج والدین در خصوص دندان های فرزندشان

اگر می خواهید بچه ها شما دندان های سالمی در تمام عمر داشته باشند، لطفاً با دندان های کودک خود این کارها را نکنید.

17 مرداد 1401

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت شروع شد

مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 1401 شروع شد.

13 تیر 1401

آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 22 اردیبهشت برگزار می گردد

بر اساس جدیدترین ویرایش تقویم آزمون های سال 1401 چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 22 اردیبهشت 1401 برگزار می گردد.

24 فروردین 1401

استفاده از روغن نارگیل برای نوزادان چه خواصی دارد؟

از مزایای روغن نارگیل برای نوزادان می توان به رفع پوسته سر، نرم کننده مو، درمان کننده اگزما و آکنه، التیام بخش جای گزش حشرات، درمان ادرار سوختگی، رفع گرفتگی بینی و موارد دیگر اشاره کرد که در ادامه آشنا می شویم.

10 آبان 1400

چالش بومی سازی محصولات دندانپزشکی برگزار می شود

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری خلاق و دانش بنیان حاضر در حوزه دندانپزشکی دعوت کرده است تا به بومی سازی مواد و محصولات دانش بنیان بپردازند.

12 مرداد 1400

مواردی دور از انتظار که در گذشته به جای پول استفاده می شدند!

پول هایی که امروز به شکل اسکناس، سکه و مجازی بین افراد جابه جا می گردد و معاملات روزانه انجام می گیرد، در گذشته به شکل های دیگری بودند که دانستن آن ها می تواند برای شما جالب باشد. در ادامه این گزارش به 5 مورد از عجیب ترین اشکال پول در گذشته اشاره شده است:

22 تیر 1400

مشخصات و عوارض مصرف کپسول سفالکسین

طبنا نیوز/کپسول سفالکسین 500 Cefalexin برای سرماخوردگی و همچنین درمان بسیاری از بیماری های باکتریایی به کار می رود. در این مقاله به آنالیز این دارو می پردازیم.

16 اردیبهشت 1400

(ویدئو) ورود اژدهای کومودو به یک فروشگاه!

تصاویری از حضور یک کومودوی عظیم که گفته می گردد از راه کانال آب نزدیک یک فروشگاه در تایلند وارد آن شده، باعث شگفتی افراد حاضر در فروشگاه شد.

9 اردیبهشت 1400

گورستان خالد نبی؛ قبرهایی شبیه به آلت تناسلی!

گورستان خالد نبی در منطقه کوهستانی و در فاصله 90 کیلومتری شمال شرقی شهرستان گنبد کاووس واقع شده که برای زیارتگاه و سنگ قبرهای خاصش مشهور است.

27 دی 1399

از پستانک دریافت کودک

به عقیده بعضی پستانک باعث به وجود آمدن لحظات آرامش بخش و مکیدن آسوده برای نوزاد و کودک میگردد اما بالاخره این عملی است که برای هر کودکی ممکن است پیش بیاید روزی باید متوقف گردد روزی که والدین باید روشی مناسب واصولی برای دریافت پستانک از کودک خود به کار...

2 آذر 1399

فواید وضو و آثار آن بر سلامت و روان

وضو مقدمه خواندن نماز است. وضو آثار و فواید بسیاری دارد که در روایات به آنها اشاره شده است. در هنگام وضو دریافت مستحب است دعاهایی خوانده گردد

11 آبان 1399

15 نشانه استرس مزمن؛ از ریزش مو تا افزایش وزن

همه ما در طول زندگی خود گاهی اوقات و به دلایل مختلف که می توانند از مسائل خانوادگی یا کاری تا تعهدات اجتماعی را شامل شوند، استرس را تجربه می کنیم. استرس می تواند به مسائل پوستی مختلف از خشکی پوست تا موارد جدی تر مانند پروریتوس یا خارش مزمن پوست منجر گردد.

19 اسفند 1398