حذف رشته موسیقی برای دختران در هنرستان های فارس صحت دارد؟

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس درباره خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر حذف رشته موسیقی از فهرست رشته های هنرستان های فارس برای دختران شرح داد.

حذف رشته موسیقی برای دختران در هنرستان های فارس صحت دارد؟

به گزارش وبلاگ بلاگ پو آنلاین، فرشید قاسمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس ضمن تکذیب خبر تحصن تعدادی از دانش آموزان هنرستان های شیراز در اعتراض نسبت به حذف رشته موسیقی، گفت: حذف رشته موسیقی در هنرستان های شیراز خلاف واقع است و صحت ندارد.

او اضافه کرد: سه هنرستان در شیراز دارای رشته موسیقی هستند و فعالیت آنها ادامه دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس مجددا مطرح کرد: این خبر صحت ندارد و تأخیر در ابلاغ مجوز از سوی وزارتخانه موجب به تعویق افتادن در ثبت نام دانش آموزان در این رشته شده است که به زودی ثبت نام انجام می گردد.

قاسمی اعلام نمود: متأسفانه افرادی که از این موضوع اطلاع کافی نداشتند، اطلاعات نادرستی را در اختیار اولیای دانش آموزان قرار دادند که موجب ایجاد بروز این خبر نادرست شده است.

لازم به ذکر است، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر حذف رشته موسیقی از فهرست رشته های هنرستان های فارس به ویژه برای دختران دانش آموزان دوره متوسطه، در شبکه های اجتماعی و برخی پایگاه های خبری منتشر شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "حذف رشته موسیقی برای دختران در هنرستان های فارس صحت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف رشته موسیقی برای دختران در هنرستان های فارس صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید